بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
9:52
دو شنبه 22 مهر 1392

چیستان یکی از بهترین سرگرمی های فکری است که بسیاری از مواقع برای پر کردن اوقات فراغت، ما سعی می کنیم مطلبی را طرح کنیم تا کسی بتواند جواب آن را تشخیص دهد. برنامه چیستان در چهار سطح مختلف توسط برنامه نویسان کشور طراحی و ارائه گردیده است. این چهار سطح از سطح مبتدی شروع می شود و در سطح حرفه ای پایان می یابد، با گذراندن تمامی مراحل هوش خود را به دیگران ثابت کنید. پس دریچه به شما پیشنهاد می کند به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید!

 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
  
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.3 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 739
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:48
دو شنبه 22 مهر 1392

صفحه نمایشتان را با استفاده از نرم افزار بسیار جالب بشکنید، البته نه واقعی و فقط برای سرگرمی.
این نرم افزار طوری صفحه نمایشتان را شکسته نشان می دهد که واقعا باور خواهید کرد چنین بلایی سر مانیتورتان آمده است.
yjc

برای استفاده از دیگر ابزار ها بر روی صفحه راست کلیک کرده و ابزار مورد نظر خود را انتخاب کرد.



yjcمشخصات فایل:
حجم فایل: 1.22 مگابایت
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8

 دانلود در ادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 1381
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , game-بازي , ,
best
9:11
شنبه 13 مهر 1392

حتما شما هم یکی از علاقه مندان به دریا و موجودات موجود در آن مخصوصا ماهی ها هستید، دریچه قصد دارد یک تصویر زمینه زیبا را برای گوشی های هوشمند اندرویدی معرفی کند، والپیپری که صفحه نمایش گوشی شما به یک آکواریم زیبا بابیش از 28 نوع ماهی گرمسیری تبدیل می کند. اگر از رنگ پس زمینه راضی نبودید می توانید آن را با رنگ مورد نظرتان تعویض کنید، توجه داشته باشید اشکال و انیمیشن های موجود در تصویر زمینه به صورت سه بعدی طراحی شده اند، که به جذابیت های تصویر زمینه می افزایند.

 
 
عکس هایی از نمایه تصویر زمینه:
 
 
 دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم تصویر زمینه: 13.1 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 782
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:53
شنبه 6 مهر 1392

نمی‌دانم تابه‌حال بازی Minecraft را امتحان کرده‌اید یا نه. این بازی جالب که چند سال است با فروش غیرمنتظره خود دنیا را قبضه کرده است، به بازیکن اجازه می‌دهد هر آنچه دلش می‌خواهد را از هیچ بسازد و در دنیای مخلوق خود (یا دیگر بازیکنان) به گشت‌و‌گذار بپردازد. گرافیک بازی ماین کرافت بسیار ساده است و همه موفقیت خود را مدیون گیم‌پلی اعتیادآور خود است. البته فقط در قسمت گرافیک نیست که ماین‌کرافت لنگ می‌زند. وقتی پای مبارزه به میان می‌آید، حداکثر فقط یک شمشیر یا کمان در اختیار دارید که برای خیلی از بازیخورهای حرفه‌ای ناامیدکننده ظاهر می‌شود. آنهایی که ارادت خاصی به ظاهر نوستالژیک ماین کرافت یا گیم‌پلی آن دارند و دوست دارند آن را از منظری اکشن‌تر تجربه کنند، می‌توانند بازی Gun Crafter را امتحان کنند.


 

گرافیک بازی گان کرافتر کاملا شبیه ماین کرافت است. در این دنیا نیز همه چیز با بلوک ساخته می‌شود. محوریت اصلی بازی این است که باید با بلوک‌ها سلاح‌های خلاقانه بسازید و سپس با آنها آزمون‌های تیراندازی متعددی را پشت سر بگذارید. در بدو ورود به بازی فقط یک خانه برای ذخیره سلاح دارید که از چهار قسمت ساده تشکیل شده است.
ابتدا فقط می‌توانید یک سلاح چوبی کوچک بسازید. به مرور و با پیشرفت در بازی و کسب مراتب بالاتر، به عناصر بهتر و قوی‌تری دست پیدا کرده، می‌توانید سلاح‌های بیشتر و بهتری بسازید. بلوک‌های متفاوتی برای قسمت‌های مختلف اسلحه (دسته، بدنه، ماشه، لوله و...) وجود دارد. با ساخت اولین سلاح خود وارد بازی خواهید شد.

 


در کل 16 مرحله برای تفنگ‌بازی در اختیار دارید که فقط یکی از آنها در ابتدا قابل دسترسی است. با کسب مدارج بالاتر، مراحل بعدی هم باز خواهند شد که هر مرحله از چند آزمون مختلف تشکیل شده است. آزمون‌ها به این صورت هستند که تعدادی بلوک در قالب‌های مختلف بین شما و حریفتان قرار دارد. طی زمان مشخص شده، باید هرچند تا از بلوک‌ها را که می‌توانید تخریب کنید...........

دانلود در ادامه

حجم : 28.18 MB
نسخه اندروید : نسخه 2.0.1 به بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 893
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر