بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
1:8
جمعه 26 ارديبهشت 1393

Real-Guitar

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 

برنامه جالب Real Guitar یکی از واقع‌گرایانه ترین برنامه شبیه‌ساز گیتار است که دارای یک رابط کاربرپسند است و کیفیت صدای آن عالی می‌باشد. همه نوت‌های موجود در این برناماه از صدای گیتار آکوستیک واقعی ضبط شده‌اند. با استفاده از برنامه گیتار واقعی شما می‌توانید انواع روش‌های نواختن گیتار را بر روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید و آکوردهای مختلف با هر درجه از پیچیدگی را بنوازید. می‌توانید با استفاده از این برنامه تمرین کنید و آکوردهای جدید را بادبگیرید و بر آنها مسلط شوید.

دانلود در ادامه

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 917
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
1:59
جمعه 26 ارديبهشت 1393

Edge-of-Tomorrow-Game

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Edge of Tomorrow Game یک بازی اکشن سه‌بعدی است که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده. داستان بازی در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد، زمانی که نژادی خاص از موجودات فضایی حملاتی بی‌امان را به زمین آغاز می‌کنند. حملات آنها بسیار قدرتمند است به طوری که هیچ نیروی نظامی در جهان توان مقابله با آنها را ندارد. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است که برای اجرای آن به دستگاه اندرویدی قدرتمندی نیاز خواهید داشت.

تصاویر و دانلود در ادامه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 970
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
1:49
جمعه 26 ارديبهشت 1393

Battlefield-Bad-Company-2

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2014/05/Battlefield+Bad+Company+2+APK+2.jpg

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2014/05/Battlefield+Bad+Company+2+APK+1.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Battlefield: Bad Company 2 یکی از عناوین موفقی است که قبلاً برای رایانه و کنسول‌های بازی ساخته شده بود و حالا نسخه‌ای از آن برای اندروید ارائه شده است. این بازی تجربه‌ای بی‌نظیر را در سبک تیراندازی اول شخص در اختیار شما می‌گذارد که از جمله ویژگی‌های آن نبردهای ماشینی در نقشه‌های پویا است که هرکدام تاکتیک مخصوص به خود را دارند. به لطف سیستم تخریب واقع‌گرایانه به کار گرفته شده، بازیکن در این بازی می‌تواند کل یک ساختمان را تخریب و از بین ببرد.

دانلود در ادامه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 19795
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
10:22
یک شنبه 21 ارديبهشت 1393

انتخاب نام نیکو و مناسب برای فرزندان یکی از دغدغه های اساسی والدین است، نرم افزار "فرهنگ نام" با دارا بودن بیش از 6 هزار نام ایرانی، خارجی و همچنین قدیمی و باستانی می تواند به شما در انتخاب نام فرزندانتان کمک کند. 

 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 638 کیلوبایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 817
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
10:14
یک شنبه 21 ارديبهشت 1393

یکی از بازی‌های اکشن و پرهیجان می‌باشد که توسط شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی محبوب Fruit Ninja عرضه شده است. لباس‌هایتان را بپوشیده و سوار جت شوید.به طرف نیروگاه هسته‌ای راهی شوید و به آنجا حمله کنید تا مخفیگاه دشمنانتان را پیدا کنید. در راهی که می‌روید باید حواستان به موانع و مواد منفجره مابین راه باشد تا بتوانید با جمع کردن سکه‌های بیشتر امتیاز خود را افزایش دهید، از جت سواری لذت ببرید!

 
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/18/2243024_272.jpeg
 
دانلود در ادامه
 
| حجم: 44.0 مگابایت | نسخه: 1.6.1 | اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر |
 
| حجم: 15.9 مگابایت | نسخه: 1.2.5 | اجرا در: IOS 3.1.3 و بالاتر |
تعداد بازدید از این مطلب: 546
موضوعات مرتبط: IOS , بازی موبايل , اندرويد , ,
best
11:0
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393
 
 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 567
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
17:28
شنبه 13 ارديبهشت 1393

"دفتر نقاشی من" یک نرم افزار فارسی ویژه علاقه مندان به نقاشی است، که می توانید در هر لحظه با تلفن همراه آثار دلخواه خود را خلق کنید. شاید این سوال برایتان پیش آید که برنامه با نرم افزارهای مشابه خارجی چه فرقی دارد، نرم افزار معرفی شده دارای رابط و محیط کاربری فارسی است، که این ویژگی به کاربر کمک می کند، به آسانی از ابزارهای برنامه بهره ببرد. در ضمن این نرم افزار به دلیل دارا بودن محیط فارسی می تواند کار کودکان را برای نقاشی کشیدن و استفاده از ابزارها آسان کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا و فارسی، ابزارهای بیشتر نسبت به نسخه های خارجی، امکان ذخیره نقاشی ها در مکان دلخواه و ... اشاره کرد.

 
 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 235 کیلوبایت
تعداد بازدید از این مطلب: 748
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
22:8
جمعه 12 ارديبهشت 1393

نرم افزار "سخن بزرگان" در برگیرنده بهترین و آموزنده ترین سخنان افراد مشهور جهان است که این سخنان در بخش های مختلف دسته بندی شده اند و دسته بندی های موجود عبارت اند از: پدر و مادر، آرزو، جوانی و پیری، آزمایش و امتحان، اراده و پشتکار، همت و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: گروه بندی و دسته بندی به ترتیب سبک، امکان تغییر اندازه فونت ها، قابلیت جستجو در نرم افزار با نوشتن کلمات کلیدی و ... اشاره کرد. در ضمن قادر خواهید بود که مطالب محبوب را با استفاده از پیامک یا شبکه های اجتماعی برای دوستانتان ارسال کنید.

 
 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 706
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
21:57
جمعه 12 ارديبهشت 1393

شاید برای شما هم باور کردنی نباشد که بتوان اینترنت تلفن همراه را با سایر دستگاه ها به اشتراک گذاشت، ولی این نرم افزار PdaNet+ می تواند اینترنت تلفن همراه شما را با سایر گوشی ها یا رایانه ها به اشتراک بگذارد، برای اشتراک گذاری اینترنت می توان از بسترهای بلوتوث، شبکه بی سیم و کابل ارتباطی (usb) استفاده کرد. در حال حاضر نرم افزار شامل بخش های PdaNet و FoxFi می شود که هر یک از آن ها می توانند اینترنت تلفن همراه را به اشتراک بگذارند، در واقع می توان گفت این برنامه گوشی شما را به یک مودم اینترنت با انواع پورت های ارتباطی تبدیل می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا، پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت ها، عدم نیاز به روت و ... اشاره کرد.

 
 
دانلود در دامه
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 203 کیلوبایت
تعداد بازدید از این مطلب: 598
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
20:31
دو شنبه 8 ارديبهشت 1393

اکثر بازی های اتومبیل رانی از لحاظ داستان و گرافیک دارای ویژگی های مشترک هستند، اما این بازی GT ride سبکی جدید و گرافیکی از بازی های اتومبیل سواری را به کاربران ارائه می دهد. در این بازی شما به جای این که در زمین مسابقه دهید باید به آسمان بروید و در پیست های معلق در فضا مسابقه دهید، جهانی بدونه جاذبه و پر از هیجانات باور نکردنی که آدرنالین موجود در خون شما را تا چند برابر افزایش می دهد. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن فوق العاده جذاب و هیجان انگیز، وجود صحنه های سه بعدی، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد. پیست های بازی دارای پیچ و خم های زیادی هستند و می توانید با استفاده از آن ها مهارت خود و دوستانتان را بسنجید.

 
 
 
 
 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در ios 4 و بالاتر
حجم بازی: 29.6 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 641
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , ,
best
11:2
شنبه 6 ارديبهشت 1393
این نرم افزار Jomlak مرجعی کامل برای دسترسی به انواع پیامک ها است و مطالب موجود در آن توسط کاربران ارسال می شود، تقریبا می توان گفت مانند یک شبکه اجتماعی عمل می کند.
 
 
 
 
ویژگی های نرم افزار عبارت اند از:
- کاملا بهینه در استفاده از اینترنت
 - مشاهده جملات بر اساس دسته بندی مورد علاقه
 - امکان جستجو در بین جملات ذخیره شده
 - افزودن جملات به لیست موردعلاقه خود
 - امکان اشتراک گذاری جملات از طریق پیامک، ایمیل و ...
 - امکان کپی کردن متن، با نگه داشتن انگشت برروی جمله
 - اسکرول به ابتدای جملک دلخواه با کلیک برروی همان جملک
- قابلیت مشاهده خوانده شده ها، خوانده نشده ها و ستاره دارها در بخش های مجزا
 
 دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 339 کیلوبایت
تعداد بازدید از این مطلب: 498
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:44
دو شنبه 1 ارديبهشت 1393

طرفدار آبی هستید یا قرمز؟ فکر می‌کنید بلندترین شوتی که می‌توانید بزنید چقدر هست؟ آنقدری هست که مدافع‌های تیم حریف از ترس بلرزند؟ پس بیایید سوپرشوت بازی کنید و طوری توپ را شوت کنید که مدافع‌های تیم رقیب جرات نکنند جلوی توپ بایستند. در بازی سوپرشوت می‌توانید برای تیمتان شوت بزنید، امتیاز بگیرید و ثابت کنید که طرفدار تیمتان هستید. هر چقدر می‌توانید توپ را محکم شوت کنید تا امتیاز تیمتان در جدول بالاتر شود.


در هر جا که هستید می‌توانید سوپرشوت را روی تبلت یا گوشی اندرویدیتان از دریچه فناوری اطلاعات دانلود و بازی کنید.
در ضمن برای کمک به جلو بردن توپ می‌توانید از اسطوره‌های قرمز و آبی نظیر علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، ناصر حجازی، فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان و ... کمک بگیرید. در بازی سوپرشوت باید با شوت کردن توپ آن را تا بیش‌ترین حد ممکن جلو ببرید و رکورد خود را ثبت کنید، با برخورد توپ به سر مدافعان حریف امتیاز می‌گیرید و می‌توانید توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را ارتقا دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 496
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر