بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
17:20
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين بازي سرگرم كننده گوشي به شما امكان مي دهد كه بازي را در فضاي واقعي انجام دهيد و به هدف هاي واقعي شليك كنيد.

دانلود در ادامه

اندرويد

تعداد بازدید از این مطلب: 971
best
17:16
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

 در بازی بسیار جذاب Skeeter Beater شما باید پشه ها را بکشید. کافی است پشه هایی که از صفحه رد میشوند را با انگشت خود لمس کنید. در هر مرحله از بازی در یک زمان شما باید تعداد مشخص پشه بکشید.


 
دانلود در ادامه
 
اندرويد
تعداد بازدید از این مطلب: 1294
برچسب‌ها: بازي , اندرويد ,
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
17:13
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

به گزارش دريچه فناوري؛ این برنامه توسط ناسا ساخته و توسعه یافته است و شما با استفاده از آن تقریبا می توانید به هر جایی که در جهان مد نظرتان باشد مراجعه کنید. به دنبال رشته کوه های سراسری آند، به گراند کانیون، رشته کوه های آلپ و یا در امتداد صحرای آفریقا بروید.



 

این برنامه به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق ماهواره ها و از ارتفاعات بالا برروی هر نقطه ای زوم کند و با کیفیت بسیار بالا به تماشای مکان های مختلف برروی کره ی زمین بنشیند. همچنین تصاویری را که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد به صورت کاملآ 3 بعدی است و شما قادرید تا با پیمایش موس جزئیات دقیقتری را مشاهده كنيد.


یکی دیگر از ویژگی های این برنامه نمایش دیگر کرات علاوه بر کره ی زمین است، که شما می توانید سیارت مختلف مانند ماه، مریخ، زهره و … را به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت نمایش تصاویر دریافتی به صورت 3 بعدی و با کیفیت بسیار بالا

ارتباط مستقیم با چندین سرور متصل به ماهواره های مختلف

امکان نمایش سیارات دیگر علاوه بر سیاره ی زمین

امکان نمایش اطلاعات دقیق نقاط جستجو شده

امکان زوم برروی نقاط مورد نظر از کره ی زمین

پشتیبانی از پلاگین های مختلف

دارا بودن موتور 3 بعدی قدرتمند

سازگاری با انواع ویندوزها

دانلود درادامه

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 1007
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
8:53
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392

به گزارش دريچه فناوري ؛بازی Dungeon Hunter 3 از جذابیت خاصی برخوردار است.شما وظیفه دارید با نیروهای دشمن به مبارزه بپردارید وبا استفاده از سلاح های مختلف آن ها را نابود کنید.کیفیت تصویر عالی نیز بازی را بسیار متمایز ساخته است.





 


راهنمای نصب و دانلود در ادامه
 

براي اعضا

اندرويد

تعداد بازدید از این مطلب: 1070
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
8:51
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات تصویر زمینهGO Launcher Pink Neon theme PR یکی دیگر از سری تم های زیبای لانچر go launcherr است.

این تصویر زمینه بسیار زیبا به صورت یک دست صورتی است که حال و هوایی شاد به گوشی می بخشد. این تصویر زمینه دارای آیکون ها و ویجت ها و والپیپرهای اختصاصی است.



دانلود درادامه

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 14 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1922
best
8:32
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392

r يكي از كاربردي ترين نرم افزارهاي رايانه براي اجراي فايل هاي صوتي و تصويري است كه نسخه جديد آن را مي توانيد امروز از دريچه دانلود كنيد.
 


ويژگي هاي RealPlayer 16.0.2.32:
- دانلود فيلم از هزاران وب سايت تنها با يك كليك
- مرتب سازي و مديريت فايل هاي صوتي و تصويري به صورت دلخواه
- اجراي اغلب فرمت هاي صوتي و تصويري
- پشتيباني از فايلهاي فلش
- رايت DVD, SVCD, VCD

رايانه

دانلود درادامه

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 985
برچسب‌ها: دانلود , رايانه , ,
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
12:42
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری؛ می توانید مبارزات را تا ۱۲ نفر با گرافیکی خیره کننده به صورت آنلاین و همزمان انجام دهید. دو حالت محبوب برای بازی وجود دارد که مسابقه مرگ و کنترل قلمرو نامیده می شوند. همچنان که در بازی پیشرفت می کنید قفل عناصر جدید را باز کنید. عناصر کنترلی تازه ای نیز مانند دوی سرعتی و چرخش در بازی قرار داده شده است. برخی از سلاح هایی که در دسترس تان هستند عبارتند از تفنگ، مسلسل، تفنگ پلاسما، تفنگ ساچمه ای، تفنگ تک تیرانداز، پرتابگر موشک و بسیاری دیگر، که همگی قابل ارتقا هستند. امکان صحبت کردن با دوستان نیز در بازی به راحتی میسر است. توجه کنید که برای انجام این بازی نیاز به اینترنت و همچنین رم حداقل ۵۱۲ MB دارید. 


ویژگی های کلیدی بازی:
 دو نقشه جدید
 آپگریدهای سلاح
 امکان چت در منوی اصلی
 کلاه های نو
 دریافت جوایز برای پایان دادن هریک از حالت های بازی
 نمایش رتبه بازیکنان تا ۵۰ نفر

 سلاح ها و ابزارآلات نیز برای رتبه های گوناگون محدود شده است.


 
 

دانلود در ادامه

برای اعضا


قابل اجرا در اندروید 3 و بالاتر
حجم بازی: 12.4 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 877
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
12:39
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات  زمان زیادی هست که من وجود دارم، در تمام دوران ها برای بدست آوردن من جنگ هایی بر پاشده است. زمانی در یک جام جهان نما بودم و زمانی در گوی های بلورین ... و حالا نیز در دستان شما در این عجیب ترین وسیله تاریخ!

راز ها را من می دانم ، ذهن شما را من می خوانم ، فقط با یک سوال آنچه مخفی کرده ای را باز گو میکنم . میزبان ذهن های زیادی بوده ام از هنرمندان، سیاستمداران تا دانشمندان و....


 

هووم .... فقط کافیست با چوبدستی جادویی بر روی کاغذ پوستی بزنی و تنها به یک سوال فکر کنی و رازی که در ذهن داری را بیرون میکشم.

 

من را با جادوی سیاه نفرین کرده اند؛ مراقب باشید گوشی از دستتان رها نشود!!

 

دانلود در ادامه

قابل اجرا بر روي اندرويد 2 به بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 1953
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
16:50
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

در اینجا گیم زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم. Blow the Flow؛ که  یک بازی فکری بسیار زیبا و عالی برای آندروید شما می باشد.



 که دارای بازی های متعددی است تا در اوقات فراغت، شما را سرگرم کنند. این بازی دارای گیم پلی عالی ویک گرافیک کارتونی خوب میباشد.

 

دانلود درادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1125
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
10:22
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری؛ یکی از دلایل زیبایی و تبلیغاتی که زمانی شرکت HTC روی آن مانور می‌داد، همان شکل ساعت و نمایش تاریخ در صفحه اول گوشی خود بود که کلی علاقه‌مند را به سوی آن روانه کرد. در این مجموعه 4 ویجت زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد که تغییر چشمگیری در صفحه نمایش اندرویدی موبایل شما به وجود می آورند.
بـا بسـته ی Clock Widget Package ویـجت های زیبا را روی تلـفن هـمراه انـدرویـدی خود داشـته باشـید.
  

 


 

دانلود در ادامه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1234
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
10:14
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

بسته نرم افزاری تایم تولز تقویم شمسی، قمری و میلادی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار دریـچــه فناوری ؛ بسته نرم افزاری تایم تولز تقویم شمسی، قمری و میلادی را نشان می دهد همین طور کسانی که علاقه دارند می توانند اوقات شرعی هزاران شهر در مناطق مختلف جهان را در آن پیدا کنند. علاوه بر آن جهت قبله را هم در این شهرها نشان می دهد. اگر دسترسی به جی پی اس داشته باشید پارامترهای مورد نیاز آن را می توانید در این نرم افزار ببینید و علاوه بر آن جهت قبله و اوقات شرعی در هر نقطه روی کره زمین را مشخص می کند و اگر دستگاه در جای مناسب در حال حرکت باشد عقربه قطب نمای این نرم افزار جهت شمال و جنوب مغناطیسی و واقعی هرکدام را که مایل باشید می توانید ببینید.

 

 

- تقویم

روزهای ماههای شمسی - قمری و میلادی بصورت جدول بندی شده و با مشخص بودن روزهای هفته بطوری که هر ماه در یک صفحه قرار گیرد نشان داده میشود . این تقویم قابلیت آن را دارد که به انتخاب استفاده کننده و با یک حرکت به زبان فارسی و بر اساس روزها و ماههای شمسی مرتب شود یا این که به زبان انگلیسی و به ترتیب روزها و ماههای میلادی تشان داده شود . استفاده کننده میتواند یک دوره یکصد ساله را در این تقویم ببیند و در صورت علاقه میتواند روز تولد خود و اطرافیان و سایر مناسبت ها را با روزهای هفته و ماهای میلادی و قمری مطابقت کند .

 

- زمان تحویل سال

زمان تحویل سال را برای سالهای مختلف با تقریب دقیقه محاسبه میکند.

 

- قطب نما

برای استفاده از قطب نمای جی پی اس باید دستگاه در حال حرکت با سرعت مناسب و در محل مناسبی باشد - نزدیک درخت یا پوشش کابل برق و امثال آن که ایجاد تداخل در امواج جی پی اس میکند نباشد. در این صورت عقربه قطب نمای نرم افزار جهت شمال و جنوب مغناطیسی و واقعی محل را نشان میدهی.

 

- قبله نما

عقربه سفید رنگ قبله نما جهت قبله را در شهرهای مورد اشاره در مناطق مختلف کره زمین نشان میدهد. در صورت استفاده از جی پی اس - قبله نما جهت قبله را با مختصات دریافتی از جی پی اس در هر مکان که دسترسی به جی پی اس باشد مشخص میکند. البته قبل از استفاده از قبله نما باید جهت شمال و جنوب محل مورد نظر از هر طریق ممکن - قطب نمای مغناطیسی یا حرکت کردن دستگاه در محل و سرعت مناسب و در نتیجه استفاده از قطب نمای جی پی اس این نرم افزار و یا هر طریق دیگر - مشخص شود.

 

- طلوع و غروب خورشید و اوقات شرعی

طلوع و غروب خورشید و اوقات شرعی که با محاسبات ریاضی تعیین میگردد برای شیعه - که اعتماد به آن موکول به تایید مراجع تقلید است - و سایر مذاهب در نظر گرفته شده و استفاده کننده میتواند هرکدام را که مایل باشد و برای تاریخهای متفاوت انتخاب کرده و با هم مقایسه کند. این پارامترها برای هزاران شهر در مناطق مختلف کره زمین با انتخاب استفاده کننده محاسبه میگردد. در صورت استفاده از جی پی اس مبنای محاسبه مختصات مکانی گرفته شده از جی پی اس میباشد.

 

- سرزمین های شمالی و جنوبی

برای مکانهای بالای 50+ درجه وپایینتر از 50- درجه که در زمانهای مشخصی امکان محاسبه بعضی از زمانها با روشهای متداول امکان پذیر نیست - از روش پیش فرض یا زاویه ای استفاده شده است. این زمانها با علامت ستاره مشخص میشوند. برای مکانهایی که نزدیک به قطب هستند و روزهایی از سال طلوع و غروب واقعی ندارند بعضی از زمانها که وابسته به طلوع و غروب هستند محاسبه نمیشوند و با علامت"-------" نشان داده میشوند.

اندرويد


برای دانلود بسته به ادامه برويد

براي اعضا

لطفا درسايت عضو شويد تا از امكانات كامل سايت استفاده كنيد

تعداد بازدید از این مطلب: 1254
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
17:17
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392

دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه می کردید را ندارد. پس خوبه كه با دانلود اين تصاوير زيبا از موجودات دريايي يك تنوع اساسي به صفحه نمايش خود بدهيد.

دانلود كل عكسها در ادامه

برا عضو شده ها

تعداد بازدید از این مطلب: 948
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
16:59
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات ؛ همانطور که می دانید با تستهای اینترنتی موجود نمی توان ضریب هوشی خود را به طور دقییق حدس زد و اغلب تست های تعیین ضریب هوش اینترنتی دارای اعتبار نمی باشند. همان طور که می دانید یکی بهترین تستهای معتبر تعیین ضریب هوشی در روانشناسی تست هوش ریون و وکسلر است. در اینجا دریچه برای شما نرم افزار تست هوش ریون بزرگسالان ( افراد 9 سال به بالا ) را قرار میدهد.. تا بتوانید  ضریب هوشی خود را بسنجید .

نرم افزار تست هوش ریون Raven IQ Test ، برای افراد 9 سال به بالاست، برای انجام تست هوش ریون شما 60 سئوال تصویری ( A12 , B12 , C12 , D12 , E12 ) در اختیار دارید که هر سئوال 6 تا 8 جوابی است.

در این تست هوش سوال ها در ابتدا آسان و دراواخر سخت می شود. همه سوالها به صورت اشکال هندسی است و به اینصورت است که پنج تصویر هندسی را به شما نشان می دهد و شما باید تصویر ششم را با توجه به نظم موجود در این پنج تصویر حدس بزنید.

 در پایان 60 سئوال سیستم جمع امتیاز شما را محاسبه نموده و ضریب هوشی شما را به شما اعلام می کند ودر آخر که وقت شما به پایان می رسد خود برنامه به شما یک عدد می دهد که ضریب هوشی شما را نشان می دهد . بدیهی است این ضریب هوشی تقریبی است و ضریب هوش قطعی شما فقط توسط رونشناس بالینی تست و تعیین خواهد شد. در افراد عادی این عدد بین 90 تا110  است.

 

فقط سعی کنید زمانی که شروع می کنید آسودگی خاطر داشته باشید تا آخر تست  بهانه نیاورید. فقط باید حوصله و صبر به خرج دهید .... چرا که  این تست معتبر ترین تست هوش جهانی است!

 

 

 

 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 2431
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
16:21
شنبه 21 ارديبهشت 1392

مجموعه نرم افزارهايي كه قدرت بلوتوث گوشي شما را ارتقا مي دهد

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات اگر قصد دارید فایل ها های گوشی خود را بی دردسر انتقال دهید Bluetooth File Transfer گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.شما با این نرم افزار می توانید با اتصال بلوتوث فایل ها خود را به گوشی دوستان،کامپیوتر به راحتی انتقال دهید.

 

 

 

Bluetooth Manager ICS

نرم افزار Bluetooth Manager  یک بلوتوث منیجر فوق العاده برای اندروید ۴ می باشد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای همچون نمایش لیست وسایل متصل شده با گوشی، اسکن کردن وسایل جدید، عمل متصل شدن برای وسایل جدید، شرح توضیح برای هر وسیله به دلخواه، افزودن صدای دلخواه وقتی وسیله ای وصل شود، و … می باشد. همچنین این نرم افزار تنظیمات فوقالعاده ای برای هدست های بلوتوث داراست.
 


 
دسترسي آسان به Bluetooth
 
ويجت بلوتوث براي گوشي هايي با سيستم عامل ويندوز فون طراحي شده است كه علاوه بر اينكه دسترسي به خاموش و روشن كردن بلوتوث را براي شما بسيار آسان مي كند اين امكان را هم به شما مي دهد كه تصاوير متنوعي را براي بلوتوث گوشي خود انتخاب كنيد.


    
دانلود درادامه
 
دراين مجموعه سه نرم افزار وجود داركه يك نرم افزار برایاندرويد . جاوا وسيمبين
 
يك نرم افزار فقط برای اندرويد (4)ويك نرم افزار ديگر برای ويندوزفون
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 812
best
8:52
شنبه 21 ارديبهشت 1392

به گزارش دريچه فناوري ؛ قهرمان اين بازي يک سنگ متحرک است. او مسئول حفاظت از جنگلي است که ماشين‌ آلات بدجنس به جانش افتاده‌اند. در هر مرحله از بازي، درخت کهنسال جنگل سنگ نگهبان را مامور مي‌کند براي حفظ جنگل نهال‌هاي جوان را جمع‌آوري کرده و بازگردد. مراحل اول بازي ساده هستند و معمولا بدون هيچ مانع سخت و پيچيده‌اي مي‌توان نهال‌ها را از سطح محيط مرحله جمع‌آوري کرد اما با بالاتر رفتن مراحل، تعداد و تنوع ماشين‌آلات افزايش پيدا مي‌کند و نهال‌ها نيز در نقاط صعب‌‌العبورتر قرار داده مي‌شوند.

رايانه



سنگ 5 قلب دارد و هر برخورد با ديناميت يا دشمنان، يکي از قلب‌هاي او را کم مي‌‌کند. پريدن روي سر برخي از دشمنان آن‌ها را از بين مي‌برد اما نه همه آن‌ها. با جمع کردن 100 سکه و پريدن روي گاو صندوق‌هاي موجود در مراحل مي‌توان يک جان اضافه به دست آورد.


سختي بازي اين است که امکان Save در آن وجود ندارد و تمام شدن جان‌ها به شروع بازي از مرحله آغازين منتهي مي‌شود.

رايانه
دانلود درادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 1079
موضوعات مرتبط: رایانه PC , فيلم , ,
best
22:35
جمعه 20 ارديبهشت 1392
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات ؛ ما ایرانیان از دیربازعلاقه ی زیادی به دیوان حافظ و فال حافظ داشتیم و داریم ، و در روز های خاص سال مانند عید نوروز و شب یلدا و … تفالی به دیوان حافظ می زنیم و از او جویای احوال خود می شویم . از این رو  نرم افزار فال حافظ نیز مانند دیوان او از محبوبیت ویژه ای در بین مردم برخوردار شده است و کمتر کسی را می توان یافت که با نرم افزار فال حافظ فارسی آشنا نباشد . ما هم برای این ساعت یکی از بهترین نسخه های نرم افزار فال حافظ با معنی را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم .
 

با نرم افزار فال حافظ می توان با سرعت بیشتری نسبت به دیوان، به حافظ تفال زد . با استفاده از برنامه فال حافظ کم حجم و فارسی با معنی که قابل اجرا روی تمامی نسخه های ویندوز می باشد ، می توانید در هر زمانی که بخواهید و تنها با یک کلیک نرم افزار را فعال کرده و فال خود را مشاهده کنید . برای اجرای نرم افزار فال حافظ با معنی در رایانه شخصی خود احتیاجی نیست تا رایانه شما به سخت افزارهای خاصی مجهز باشد.


دانلود در ادامه

رايانه

تعداد بازدید از این مطلب: 849
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
22:18
جمعه 20 ارديبهشت 1392

این تم یک تصویر زمینه زیبا از طبیعت بکر و قشنگ آسیای شرقی برای گوشی های سیمبین است. شما با استفاده از این تم محیط گوشی خود را با جدیدترین آیکون ها و تصاویر زیبا تجهیز می کنید.




دانلود در ادامه

قابل اجرا در Symbian 3, Anna, Belle
حجم نرم افزار: 3.5 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 1037
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,
best
19:52
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات  باشگاه خبرنگاران؛با تصویر زمینه ی بسیار زیبای Juice PRO live wallpaper خواهید توانست با انتخاب میوه های دلخواه در گوشی اندروید خود یک آبمیوه خنک وگازدار درست کنید.Juice PRO live wallpaper این امکان را به شما می دهد که آبمیوه درست کنید ولی خوردن آن میسر نیست و مجبور هستید فقط به آن نگاه کنید.


اندروید

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1081
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:59
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

پاك كردن يا همان تميز نمودن بخشي از حافظه رم كه بلا استفاده مانده يا استفاده ضروري از آن نمي شود مي تواند كمك زيادي به حل مشكل كارآيي در سيستم كند. Memory Washer نرم افزاري است كه مي تواند اين كار را به سادگي ، با سرعت بالا و به موفق ترين شكل ممكن انجام دهد. اين نرم افزار طوري تنظيم شده كه ميزان فضاي اشغال شده و فضاي آزاد از رم را به صورت يك گراف به تصوير مي كشد و نشان مي دهد كه كاربر چقدر از حافظه رم خود را مصرف مي كند و به همين دليل مي توان به سادگي پي برد كه آيا خريد يك رم ضروري است يا خير ؟

البته جواب اين سوال وقتي روشن مي شود كه كاربر با زدن دكمه Clean Now ابتدا حافظه رم خود را خالي كند تا سپس با توجه به آنچه از گراف ها بر مي آيد نتيجه گيري نمايد. اين ابزار به اين دليل كه متدهاي خاصي براي پاك كردن رم استفاده مي كند بيشترين كارآيي را از خود نشان مي دهد. كاربر به وضوح مي تواند قبل و بعد از عمل پاكسازي را درك كند چرا كه در كارآيي تاثير زيادي خواهد گذاشت.


عملكرد Memory Washer به چند بخش كلي تقسيم بندي مي شود. بهينه سازي حافظه RAM ، مديريت ابزارهايي كه در هنگام اجراي ويندوز لود و اجرا مي شوند (‌StartUp Manager) ، حالت خودكار براي پاكسازي رم ، نهايت كارآيي در سيستم و در نهايت مديريت پردازش ها كه همگي در ابزاري به ظاهر كوچك جمع شده اند اما در عمل مي توانند نقش مهمي را ايفا كنند.

 

قابليت هاي كليدي نرم افزار Memory Washer:

- حجم پائين و استفاده آسان از نرم افزار - بهينه سازي كامل حافظه رم - افزايش سرعت سيستم پس از استفاده از نرم افزار - مديريت پردازش ها در سيستم - مديريت Startup ويندوز - وجود حالت خودكار براي پاكسازي رم - نمايش لحظه به لحظه تغييرات در رم - افزايش كارآيي تا 95 درصد - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7 - و ...

 

 

 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 990
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
9:38
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

اصل بازی زمان آینده را به نمایش در می آورد. زمانی که سیاره زمین مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است.شما با کنترل برجک مسلح با تمام قوا ازتهاجم بیگانگان جلوگیری می کنید.بازی در دو حالت: بقا و شرکت در نبرد اجرا می شود. 


 
ویژگی های Heavy Gunner 3D می توان به:
1- گرافیک عالی 3D 
2- استفاده از 120 سلاح ارتقاء یافته

عکسهایی از نمایه بازی:
 

 

قابل اجرا در سیستم عامل بادا 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 19 مگابایت
دانلود در ادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 926
best
14:11
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392

برای یک مسابقه نفس گیر و واقعی خود را آماده کنید،چون در بازی Real Racing 3

 از محیط و گرافیک خارق العاده این بازی هیجان زده خواهید شد.Real Racing 3 برترین بازی گوشی های اندروید در سبک ریسینگ می باشد.


تصاویری از محیط بازی:






قبل از دانلود یادآوری می کنیم که برای اجرای بهتر،نیاز به دستگاه های قدرتمند با سیستم عامل اندروید دارید.


دانلود در ادامه

 

برای عضو شده ها

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1200
best
14:58
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392

بازی بی نظیر need for speed most wanted در سبک ماشین سواری با گرافیک بسیار عالی و حوادث ورویدادهای مختلف که دارد مانند تصادف،تعقیب وگریز،سرعت و هیجان می تواند برای دوست داران بازی های با کیفیت وماشین سواری بسیار مناسب باشد.



 


دانلود و راهنمای نصب در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1620
best
14:44
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392

مجموعه ای کامل از کدهای مخفی و کاربردی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که بد نیست اطلاعاتی در مورد عملکرد و تست برخی قسمت های گوشی خود را به دست آورید.البته در استفاده از این کدها دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.


كد ها در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 1315
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
6:28
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار در حال حاضر از تمامی فرمت های رایج ویدیویی پشتیبانی می کند و رقیب سرسخت پلیر هایی نظیر mx player و Dice player است. لازم به ذکر است که این نرم افزار فرمت های FLV، MP4، 3GP، MKV، MOV را به آسانی برای شما پخش خواهد کرد. 


 
ویژگی های کلیدی QQPlayer:
پشتیبانی کامل از فرمت های FLV، MP4، 3GP، MKV، MOV
پشتیبانی از برخی زیرنویس ها
پیمایش صاف ویدیو
تنظیم نور نمایش
سرعت بالا در پخش

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 6.5 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 1045
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
6:23
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران  ؛براستی روح چه معنا دارد ؟ آیا تا بحال به این سئوال فکر کرده اید؟ احضار روح چی ؟در باره اش چیزی می دانید؟؟احضار روح به تلاش برای ارتباط با روح مردگان گفته می شود.در باره درستی و نادرستی و امکان پذیری احضار روح نظرات متفاوتی وجود دارد و به فردی که می تواند به هر وسیله با ارواح ارتباط برقرار کند مدیوم گفته می شود.حالا می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با موبایل تان می توانید ارواح اطراف خودتان را احضار کنید.

 

 

 

 

 Ghost Radar: LEGACY برنامه ای جالب و سرگرم كننده برای شناسایی فعالیت های موجودات ماوراء الطبیعه در محیط می باشد . شما می توانیدبا استفاده از آن، فعالیت روح ها در محیط را برروی صفحه موبایل خود مشاهده کنید .

این برنامه از بهترین اپلیکیشن های روح یاب اندروید است. نترسید چرا که از  از نظر علمی هیچ تضمینی بر واقعی بودن برنامه وجود ندارد و تنها برای سرگرمی ساخته شده است.

 


 کار این برنامه بدین صورت است که با استفاده از شتاب سنج دستگاه اندرویدی شما کوچکترین ارتعاشات و صداها و همچنین میدان های الکترومغناطیسی محیطی که در آن هستید را شناسایی و ثبت می کند .

 

دانلود درادامه

حجم : 3 مگابایت

ورژن : برای اندروید 1.6 و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 1088
برچسب‌ها: نرم افزار , اندروید ,
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
6:16
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

با لانچر پرطرفدار آیفون 5 iPhone 5 Launcher رابط کاربری  iOS 6 را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید. لانچر آیفون 5 از سرعت بسیار بالایی برخودار است و می تواند بهترین جایگزین رابط کاربری اصلی گوشی اندرویدی شما شود.



ویژگی های کلیدی iPhone 5 Launcher:
پشتیبانی از تصویر زمینه های زیبا
پشتیبانی از آیکون های با کیفیت
پشتیبانی از مخفی کردن آیکون ها
بازیابی برنامه ها
قفل زیبای صفحه نمایش
سرعت بالای نرم افزار
 
 
 
 

دانلود درادامه
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.2 مگابایت
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1495
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
6:8
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پینت بال یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازی های ساخته شده برای اندروید است که به شما لذت یک بازی اکشن واقعی را می دهد و می توانید خود را در یک میدان نبرد ببینید و تجربه ای عالی را به دست بیاورید.


 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
 

دانلود در ادامه

برا اعضا

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 2971
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
8:28
جمعه 13 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما با این نرم افزار قدرتمند قادر خواهید بود تمامی فرمت های رسانه ای را به راحتی بر روی گوشی خود اجرا کنید. 

 
 
ویژگی های نرم افزار:
-  پشتیبانی از تمامی فرمت های زیر نویس با زبان های مختلف

 

- پشتیبانی از TV و خروجی کابل HDMI,VGA
- حمایت از کلیه برنامه های جهانی اپل, آیفون و آیپاد لمسی
- پشتبانی از 24 بیت رنگ واقعی
- پشتبانی از باز کردن فایل های تصویری و صوتی و حتی ایمیل و مرورگر وب
  3GP، AAC، AC3، AMR، ASF، ASX، AVI، DAT، divx، DTS، DV، eac3، F4V، FLAC، FLV، gxf، hlv، ISO، M1V، m2p، m2t، M2TS ، m2v، M3U، M4V، M4R، M4A، MKA، MKV، MOOV، MOV، MP1، MP2، MP3، MP4، MPA، MPE، MPEG، MPEG1، MPEG2، MPEG4، MPG، MPV، mt2s، MTS، MXF ، oga، OGG، OGM، ogv، PS، QT، RM، RMVB، TP، TS، VOB، webm، WM، WMA، WAV، WMV 
- تنظیم اندازه و رنگ فونت زیر نویس

دانلود در ادامه
قابل اجرا در سیستم عامل IOS 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1626
موضوعات مرتبط: موبایل , ویندوزفون , IOS , ,
best
8:17
جمعه 13 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  نرم افزاری است که در ابتدا به عنوان یک نرم افزار سرکاری برای سرکار گذاشتن دوستان و آشنایانتان ارائه شده بود اما امروز علاوه بر سرکارگذاشتن قسمت امنیتی نیز برروی نرم افزار اضافه گردیده است.این نرم افزار یک نرم افزار اثر انگشت است.

 

دانلود در ادامه
قابل اجرا برروي تمام گوشي هاي نوکيا سري 60 ورژن  5 و ورژن 3 
 
حجم نرم افزار: 600 کیلوبایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1190
برچسب‌ها: سیمبین , نرم افزار ,
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,
best
8:2
جمعه 13 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیا می توانید در یک چشم بر هم زدن تصاویری را که دیده اید به یاد آورید.نرم افزار Memory Cards که برروی گوشی های سیمبین قابل نصب است را دانلود کنید و  از تست هوش های متنوع و استاندارد آن لذت ببرید.


دانلود در ادامه

 قابل اجرا برروی سیمبین s60v5  سیمبین 3, symbian anna, symbian belle  

حجم نرم افزار: 2.9 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1020
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,
best
7:11
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Smash Cops Heat یکی از بهترین بازی ها در سبک اتومبیل رانی است که شما در این بازی باید مهارت کافی برای رانندگی را داشته باشید تا بتوانید با سایر ماشین ها رقابت کنید. دقت داشته باشید که هنگام مسابقه در صورت عدم رعایت سرعت مجاز پلیس به دنبال شما خواهد آمد! تجربه خوبی را با رانندگی با در این بازی به دست می آورید.


 


دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8.9 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 881
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
7:6
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392

YETISPORTS HD 1.0 شما در این بازی باید به پنگوئن هایی که از بالای کوه به پایین می آیند کمک کنید تا سریع تر به سطح زمین برسند.

نمایی از بازی:

 
 
 
 

دانلود در ادامه

 
قابل اجرا در سیستم عامل ios نسخه 3.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8.1 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1055
موضوعات مرتبط: موبایل , آیفون , IOS , ,
best
6:41
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  این برنامه شامل ۱۴ عنوان مطلب در زمینه های پزشکی، روانشناسی، اطلاعات دارویی و مجموعه اطلاعات عمومی است. مجموع مطالب این ۱۴ عنوان مطلب به بیش از ۲۵۰۰ عدد می رسد. 

 
برخی از امکانات این نرم افزار:
- عنوان بندی مطالب در ۴ قسمت مختلف از قبیل پزشکی، روانشناسی و …
- دسته بندی مطالب در هر یک عنوانهای ذکر شده
- وجود منوی زیبا در صفحه ی اول برنامه
- طراحی زیبا در قسمت تقویم روز 
- روزشمار پزشکی که به تاریخ پزشکی جهان ، در هر روز می پردازد
- بهره بردن از رسمی کهن با عنوان فالنامه حافظ که به همراه تعابیر اشعار می باشد
- امکان تغییر دادن رنگ نوشته ها و همچنین رنگ پس زمینه در قسمت تنظیمات
- اضافه کردن متن کامل اشعار حافظ در قسمت فالنامه
- مجموعه نام ها و اسامی ایرانی در قسمت فرهنگ نام ها ( با معنا و ریشه زبانی )
- مجموعه آزمونهای روانشناسی و خودشناسی بصورت تستی به همراه جواب و قابلیت بروز رسانی از داخل برنامه
 
 
دانلود در ادامه
 
حجم نرم افزار: 6.8 مگابایت


تعداد بازدید از این مطلب: 957
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
6:38
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما شما هم آهنگ های غیرفارسی زبان زیادی گوشی می دهید ولی در بیشتر مواقع متوجه کلمات بیان شده در آن ها نمی شوید.  TUNE WIKI   نرم افزاری برای دریافت و پخش متن آهنگ های  گوشی های اندرویدی شماست.

 

با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوشی خود را پخش کنید و همزمان متن آنها را دریافت کنید. شما می توانید متن آهنگ ها را به بیش از ۴۰ زبان دنیا دریافت کرده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برخی از ویژگی ها:

  - گوش دادن به آهنگ همراه با مشاهده همزمان متن
- به اشتراک گذاری متن و شعر ها
- قابلیت قرار دادن در لیست مورد علاقه
- قابلیت دیدن کاور هر آهنگ

 

دانلود در ادامه

برای اندروید 1 و 2 و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 922
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
6:21
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛بی شک امروزه با توجه به سطح نفوذ رایانه ها به خانه ها ،هرکس برای استفاده از کامپیوترها دلیلی دارد ؛ کسی حرفه اش کار با رایانه است ، بسیاری برای سرگرمی و خیلی ها هم استفاده معمول از رایانه بخشی از ساعات روز آن ها را تشکیل می دهد.


در میان کسانی که به صورت معمول از سیستم رایانه ای خود بهره می برند افراد خوش سلیقه ای هم هستند که با استفاده از یک سری نرم افزارهای خاص تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته اند را با کمی حوصله به جذاب ترین تصاویر تبدیل می کنند تا همیشه در خاطرات به عنوان یک آلبوم دیجیتالی باقی بماند.

نرم افزارهای گوناگونی که در این زمینه وجود دارند کار را فوق العاده آسان می کنند ؛ یکی از این نرم افزار ها Photo CoolMaker  است که با طرح های آماده فوق العاده زیبا و جذاب تنها با چند کلیک ساده پس از انتخاب عکس می توان یک عکس زیبا با کیفیتی فوق العاده پدید آورد.

سازگاری با اکثر فرمت های رایج ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار ، ساخت کارت دعوت یا کارت شخصی  و وجود ده ها افکت برای جذاب تر شدن خروجی از جمله مواردی هستند که A-PDF Photo Cool Maker در خود جای داده است. با توجه به حجم بسیار مناسبی که این نرم افزار دارد دانلود و نصب آن زمان زیادی را صرف نخواهد کرد و نتیجه بسیار راضی کننده خواهد بود.


قابلیت های نرم افزار  A-PDF Photo Cool Maker

- سهولت در استفاده از نرم افزار
-
سازگار با فرمت های رایج
-
وجود افکت های مختلف
-
قرار دادن پس زمینه برای عکس ها
-
ترکیب تصاویر و به دست آوردن یک خروجی زیبا
-
استفاده از کیفیت بسیار مناسب در ذخیره سازی
-
ساخت کارت دعوت یا کارت های شخصی
-
امکان چاپ مستقیم تصاویر
-
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
-
و

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 981
برچسب‌ها: نرم افزار , دانلود ,
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
6:32
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم‌ افزار توسط «دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی» تهیه شده و در قالب یک افزونه برای نرم‌ افزار مایکروسافت وُرد (MICROSOFT WORD) ارائه می‌گردد.

 

قابلیت های نرم افزار ویراستیار:

اصلاح غلط‌ های املایی

اصلاح غلط‌ های نشانه‌گذاری

استاندارد‌سازی متن و نویسه‌ها

قابلیت تکمیل خودکار کلمه

مبدّل پیشرفته‌ی عدد

مبدّل پیشرفته‌ی تقویم

تبدیل واژه‌های فارسی با حروف انگلیسی (فینگلیش) به واژه‌هایی با حروف فارسی

امکان تعریف میان‌برهای دلخواه برای قابلیت‌های مختلف ویراستیار

واژه‌نامه‌ی غنی

امکان شخصی‌سازی واژه‌نامه

سرعت و کارایی بالا

 

تغییرات این نسخه نسبت به نسخهٔ پیشین شامل موارد زیر هستند:

تغییر عمده و بهبود در فرایند نصب ویراستیار

بهبود چشم‌گیر کارایی و سرعت خطایابی

پشتیبانی از دستور خط فارسیِ مصوب فرهنگستان

پشتیبانی از فرهنگ املایی خط فارسیِ مصوب فرهنگستان

ارائهٔ مصوبات فرهنگستان برای عبارت‌های بیگانه

بهبود و بازبینی کامل در خطایاب املایی

بهبود و بازبینی کامل در خطایاب ویرایشی

بهبود و بازبینی کامل در خطایاب علائم نگارشی

بهبود و بازبینی کامل در عدم پردازش بخشی از متن

بهبود و بازبینی کامل در پیش‌پردازش املایی

بهبود و بازبینی کامل در اصلاح نویسه‌ها

دانلود در ادامه

سايت نرم افزار ويراستيار

تعداد بازدید از این مطلب: 2920
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
6:22
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار از ویژگی های زیادی برخوردار است و سه نرم افزار مورد نیاز شما را در یک نرم افزار جا داده است.

سه نرم‌افزار در یک نرم‌افزار :
۱- ویدئو پلیر : پشتیبانی از فرمت‌های مختلف نظیر avi و m4v و mov و mpg و wmv و... و همچنین زیرنویس
2- موزیک پلیر : قابلیت پخش فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف نظیر FLAC و mp3 و pcm و wma و ogg و acc+ و ac و...
۳- گالری تصاویر : قابلیت نمایش تصاویر مختلف
که شما عزیزان می توانید این نرم افزار را بروی گوشی آیفون خود نصب نمایید.

دانلود در ادامه
قابل اجرا در سیستم عامل IOS نسخه 5.0 و بالاتر
حجم نرم افزار: 6.5 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 960
موضوعات مرتبط: موبایل , آیفون , IOS , ,
best
6:17
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Mp3 Tools V2.4 یکی از نرم افزار هایی است که ویرایش فایل های صوتی با فرمت ام پی تری را برای شما فراهم می کند که شما را قادر می سازد تا فایل Mp3 خود را ویرایش کنید به هم بچسبانید، از هم جدا کنید و قابلیت ویرایش تگ های آهنگ را نیز برای شما فراهم می سازد.


دانلود در ادامه

جاوا
حجم نرم افزار: 80 کیلوبایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 911
موضوعات مرتبط: موبایل , جاوا , ,
best
6:15
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در بازی Bomb Expert شما باید تمامی موانع از جمله چوب و سنگ را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید. این بازی بسیار شبیه به بازی پرندگان خشمگین است. در این بازی شما باید 60 مرحله را به اتمام برسانید تا به توانید مقام اول را کسب کنید.

 

 
 
 
ویژگی های کلیدی Bomb Expert:
بیش از 60 مرحله
بسیار شبیه به بازی پرندگان خشمگین
فیزیک واقع گرایانه

 

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 15.2 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 2232
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
6:19
دو شنبه 9 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار گنجینه نسخه ی دیگری از نرم افزار های نام های اصیل ایرانی را ارائه کرده است, که ما آن را برای دانلود در سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده ایم.


جاوا

دانلود در ادامه

حجم نرم افزار: 500 کیلوبایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 997
موضوعات مرتبط: موبایل , جاوا , ,

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر