بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
22:56
شنبه 31 فروردين 1392
برای انواع سیستم عامل ها؛

بازی هواپیما با کیفیت فوق العاده بالا + دانلود

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در پکیج نرم افزاری زیر می توانید دنیایی از بازی های هواپیمایی را برای سیستم عامل های مختلف تلفن همراه به صورت رایگان دریافت کنید.
برخی از این نرم افزار ها شبیه ساز پرواز هستند و برخی هم تنها از اونها می شه به عنوان سرگرمی و بازی استفاده کرد البته شاید همین بازی ها باعث شود شما بدون اینکه هیچ دوره ی آموزشی برای پرواز دیده باشید تبدیل به یک خلبان ماهر شوید.
کافیه حالا سیستم عامل تلفن همراه خودتون بین گزینه های زیر انتخاب کنید و از برنامه ایی را که بیشتر لذت می برید به صورت رایگان دریافت کنید.

نمایه ای از برنامه
:
 








برای اندروید . IOS. جاوا

 

دانلود درادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1345
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , جاوا , IOS , ,
best
1:40
جمعه 30 فروردين 1392

موبایل خود را با تکان دادن شارژ کنید + دانلود

برای آندروید و سیمبین؛
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، همه ما خالی شدن شارژ باتری موبایلمان را در شرایط اضطراری تجربه کرده و آرزوی روشن شدن تلفن همراهمان را حتی برای یک دقیقه داشته ایم.
ویژگی های نرم افزار: 
اما نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید.
مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.
سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد.
در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.
دانلود و نصب نرم افزار:
گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب است.
همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

دانلود ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1067
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , سیمبین , ,
best
1:30
جمعه 30 فروردين 1392

نرم افزار جديد دروغ سنج + دانلود

براي تمام گوشي هاي همراه؛
 
 
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طرز استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده است تنها كافي است از دوست خود بخواهيد تا انگشت خود را بر روي صفحه گوشي همراه شما قرار دهد تا گوشي شما با اسكن انگشت و سنجيدن استرس و... دروغ و يا راستگويي را مشخص كند.

 


حالا مي توانيد نسخه جديد و به روز نرم افزار دروغ سنج را براساس نوع سيستم عامل گوشي همراه خود دانلود كنيد.
البته  فراموش نكنيد كه اين نرم افزارها بيشتر جنبه سرگرمي دارند و ميزان خطاي آنها بالاست.

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1123
best
1:24
جمعه 30 فروردين 1392

سرعت اینترنت خود را افزایش دهید + دانلود

 

به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ cFosSpeed یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی cFos Software GmbH  است که به کمک آن می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد زیادی افزایش دهید و محدودیت های سرعت را از بین ببرید.
نرم افزار cFosSpeed برای کاربرانی که از اینترنت ADSL استفاده می کنند بسیار مفید است زیرا با کمک آن می توانند از تمام پهنای باند خود استفاده کنند و سریعتر فایل ها را دانلود کنند. این برنامه با کارایی فوق العاده ی خود کانکشن سیستم شما را بهینه سازی می کند.

 


نرم‌افزار فوق را با قابلیت نصب در نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز  7 می‌توانید از لینک‌ زیر دانلود کنید:
 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 948
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
9:6
جمعه 23 فروردين 1392
بازی فکری برای اندروید

شما چقدر باهوشيد؟ + دانلود بازي

 

بازی فکری و گرافیکی است که باعث خلاقیت ذهن شما می شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر به هوش خود می نازید حتما این بازی فکری را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب كنيد! این بازی یک بازی فکری است که به هوش بسیار بالایی برای انجام دادن مراحل احتیاج دارد. در این بازی شما باید طناب ها و زنجیر ها و دستگاه های مکانیکی را طوری بچینید که دستگاه به صورت درست کار کند و هیچگونه نقصی نداشته باشید.


 
دانلود در ادامه
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 971
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:1
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛کلاه قرمزي عروسکي دوست داشتني است که با تمام نسل ها ارتباط برقرار کرده است و با پيشرفت تکنولوژي خود را وفق داده و حال نيز خود را به تکنولوژي هم رسانده و بازي شدنش را به رخ مي کشد.

 


معرفي بازي کلاه قرمزي:

در اين بازي شما با کلاه قرمزي همراه مي شويد و او را در جمع آوري هفت سينش همراهي مي کنيد.
از ويژگي هاي اصلي اين بازي موبايل سه بعدي بودن آن، کيفيت HD  و داستان دل نشين آن و هم چنين حرکت کردن در کوچه پس کوچه هاي تهران است.
آوا هاي کلاه قرمزي در اين بازي دوست داشتني هم شنيده مي شود و تلاش شده تا بازي شباهت زيادي به واقعيت زندگي کلاه قرمزي باشد.
نماهاي جديد بازي کلاه قرمزي:








در ضمن شما در اين بازي احتمال برنده شدن در جوايز نفيسي هم که کلاه قرمزي به کارابرانش مي دهد را نيز خواهيد داشت.

دانلود در ادامه

براي اعضا

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 899
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
8:53
جمعه 23 فروردين 1392

پرطرفدار ترین بازی جهان در گوشی شما+دانلود

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛Rayman Jungle Run بازی محبوب و پر طرفداری است که هدف شما در این بازی دویدن وجمع کردن جایزه هاست والبته باید مواظب خطراتی که بر سرراه تان وجود دارد باشید.ویژگی دیگر این بازی گرافیک زیبا با محیط های شگفت انگیز آن است که باعث شده برای همه مخاطبان در سنین مختلف بازی مناسبی باشد.

 


برای اندروید و IOS؛


دانلود در ادامه


تعداد بازدید از این مطلب: 1020
موضوعات مرتبط: موبایل , IOS , ,
best
8:50
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ متخصصان ما بر این باورند که این نرم افزار یعنی PC Cleaner Pro 2013 به طور شگفت آوری می تواند سرعت تمام قسمت های رایانه ی شما را بالا ببرد. بنابراین شما می توانید به کار دقیق و سریع تر دست یابید. به همین خاطر است که نرم افزار ما توانسته است لقب مهندسی PC Cleaner را کسب کند.
 


امکاناتی که این نرم افزار برای رایانه شما به ارمغان می آورد:
توسط این نرم افزار می توانید از داشتن آنتی ویروس ها و فایر وال های پر قدرت و و البته سنگین لذت ببرید.
توسط این نرم افزار می توانید ورودی های غیر مفید و بلا استفاده را از رجیستری ویندوز حذف کنید.
با نصب این نرم افزار ، فایل های قدیمی دیگر در رایانه ی شما جا خوش نمی کنند .
سریعترین راه برای تنظیم تنظیمات سیستم و بهینه سازی آن می تواند گزینه ای مانند این نرم افزار باشد.
حداکثر عملکرد و سرعت رایانه ی خود را مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود در ادامه
 
تعداد بازدید از این مطلب: 962
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
8:49
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين نرم افزار مي تواند صدا و شكسته شدن طبيعي شيشه گوشي همراه را بازسازي كند.
 



دانلود در ادامه
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1023
موضوعات مرتبط: موبایل , جاوا , ,
best
8:47
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ احتمالا خیلی از ما کاربران اسم Firewall یا همان دیوار آتش را بارها و بارها شنیده ایم و مطمئنا هم به اهمیت بودن آن پی برده ایم . وقتی نگاهی کوتاه به این قضیه اندازیم متوجه اهمیت بالایی که این ابزار دارد خواهیم بود؛ وقتی سیستم عامل ویندوز همیشه یک نسخه از این ابزار را در خود جای داده و همیشه هم مانور زیادی روی آن می دهد یا این که همیشه برروی سرورها چه لینوکس و چه ویندوز نسخه ای از Firewall نصب است نشان می دهد که پس اهمیت بسیار زیادی برای کاربران در داشتن امنیت دارد.


 

پائین بودن توانایی های یک دیوار آتش به منزله پائین بودن آن سیستم خواهد بود و در مقابل هم بالا بودن امنیت در گرو داشتن یک Firewall قدرتمند است. انتخاب یک نرم افزار که بتواند جایگزین کاملتری برای همتای خود در ویندوز باشد شاید دست کمی از داشتن آن نداشته باشد چراکه اگر ضعیف باشد نفوذپذیر است و اگر هم قدرتمند باشد می تواند بسیار ایمن عمل کند.

 

برای مثال Jetico Personal Firewall می تواند گزینه خوبی براي ايجاد باشد یک دیوار آتش قدرتمند در رايانه شما باشد. امنیتی که این نرم افزار به ظاهر ساده می تواند با خود به همراه آورد به مراتب بسیار قدرتمندتر از Firewall اصلی ویندوز عمل کند و همین موضوع یکی از اصلی ترین قابلیت های این نرم افزار است.

 

مقابله با حملات اینترنتی هکرها از جمله مهم ترین خصوصیات کلیدی این ابزار قدرتمند به شمار می رود. تغییر Level در فیلترهای مختلف شبکه ای تکنولوژی جدیدی است که باعث امنیت بالاتر در اینترنت و برقراری ارتباطات خواهد شد. فیلتر کردن پکیج هایی که در ارتباط ها رد و بدل می شود نقش مهمی را ایفا می کند و این ترفند به ظاهر ساده یکی دیگر از امکانات جالبی است که Jetico Personal Firewall در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Jetico Personal Firewall:

- امنیت بالا در حملات هکرها

- وجود تکنولوژی های مختلف در مقابله با هکرها

- فیلترکردن پکیج های مختلفی که در ارتباطات رد و بدل می شوند.

- خصوصی سازی دیوار آتش

- مانیتورینگ لحظه به لحظه شبکه و ارتباط ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و ۸

- و …

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 879
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
8:44
جمعه 23 فروردين 1392

ه گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیا شما هم به طور تصادفی فایل های مهمی را پاک کرده اید؟ یا هنگامی که کامپیوتر شما دچار عیب و نقصی شده فایل ها و اطلاعات مهمی را از دست داده اید؟ شاید شما هم نرم افزارهای ریکاوری زیادی را امتحان کرده اید و جست وجو های فراوانی را برای یافتن برنامه ی که بتواند خواسته های شما را برطرف کند انجام داده اید اما موفق نشده اید و هیچ کدام از آن ها نتوانسته اند نتایج دلخواه شما را فراهم کنند.

 

 

 

 

نرم افزار Recuva که توسط شرکت Piriform ارائه شده است نرم افزاری است که علی رقم کم حجم بودن بسیار قدرتمند بوده و قادر است به سرعت اطلاعات و فایل های حذف شده ی شما را از انواع هارد دیسک ها، مموری کاردهای دوربین های دیجیتالی، MP3 پلیر ها و هزاران حافظه ی دیگر به سرعت و دقت بازگردانی کرده و در اختیار شما قرار دهد. همچنین جالب است بدانید در حالی که اندک زمانی بیش از ارائه ی این نرم افزار نمی گذرد ولی به سبب داشتن ویژگی های فراوانی همچون سرعت و دقت بالا در بازگردانی و رایگان بودن آن که یکی از مزیت های اصلی آن می باشد به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات جهان تبدیل شده و طرفداران بسیاری را نیز یافته است و اکنون ما نیز به شما توصیه می کنیم این نرم افزار قدرتمند را امتحان کرده و لذت ریکاوری را با این نرم افزار تجربه کنید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Recuva 2.5.00 :

 

- امکان حفاظت از فایل های پاک شده با پاک کردن همیشگی آن ها

 

- پیدا کردن اکثر فایل ها در مدت یک دقیقه و نیز یافتن ۹۹ درصد فایل ها با اسکن عمیق

 

- پشتیبانی از ۳۷ نوع زبان زنده ی دنیا

 

- توانایی بازیابی فایل های پاک شده ی کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، فلش مموری ها و حتی Mp3 Player و iPod

 

- توانایی بازیابی فایل ها از درایو های فرمت شده

 

- توانایی بازیابی ایمیل های حذف شده از Microsoft Outlook Express، Mozilla Thunderbird و…

 

- توانایی بازیابی آهنگ های پاک شده همراه با هر گونه اطلاعات اضافی آهنگ از MP3 پلیر ها

 

- توانایی بازیابی فایل های Word ذخیره نشده و باز سازی هوشمندانه ی اسناد Word از Temporary Files

 

- توانایی بازیابی سریع فایل ها در مدت زمان کوتاه بدون جزئیات جزئی و ناچیز در مواقع ضروری

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

 

 

دانلود در ادامه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 1027
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
8:42
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار پلیری قدرتمند و محبوب که کیفیت بالا و سرعت و عملکرد حرفه ای آن را به پلیری قدرتمند تبدیل کرده است. اگر شما نیز یکی از گوشی های ویندوزفون را دارید می توانید از این پلیر استفاده كنيد. این نرم افزار نسخه جدید خود را ارائه کرده است که از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی می کند.


دانلود در ادامه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1166
موضوعات مرتبط: موبایل , ویندوزفون , ,
best
8:37
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ در کدام جاده و یا اتوبان بدون خطر با هر چه سرعت بیشتر می توانید رانندگی کنید ؟ چگونه می توانید بدون آنکه به خود و یا دیگران آسیب بزنید بشترین حد سرعت اتومبیل خود را امتحان کنید ؟ و اگر اتومبیل ندارید چه طور می شود که شما راننده ی رالی شود ؟
 


 

دریچه در جواب به تمام سوالات بالا یه بازی هیجان انگیز را به شما معرفی می کند . بازی که تلفن هوشمند شما را به پیست مسابقه تبدیل می  کند
Nitro Racing Highways بازی گرافیکی مخصوص تلفن همراه است کافی است آن را بر روی تلفن هوشمند خود بیاورید تا در هر کجا هستید رانندگی در یک پیست رالی هیجان انگیز را تجربه کنید.

ویژگی ها
:

- گرافیک فوق العاده
- اعتیاد و اثبات شده مفهوم بازی
- راهی عالی برای از بین بردن برخی از لحظات خسته کننده
- در دسترس بر روی iPhone و ipad

- امکان انجام بازی به صورت گروهی

نمایه ای از بازی به همراه لینک دانلود









 
قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون
 
برای اندروید

برای اندروید و آیفون

سیمبین سری ۶۰ ورژن ۳ 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1086
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , سیمبین , آیفون , ,
best
8:32
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم‌افزار رایا جدول، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه است و توسط این برنامه قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل كنيد. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های این نرم افزار است.


 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:

- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی

- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا

- امکان ساختن جدولهای جدید

- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها

- قابلیت راهنمای حل جدول

- ایرانی بودن نرم افزار

- عدم نیاز به اینترنت برای بروز شدن جدول

و ….

دانلود در ادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 1074
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
8:29
جمعه 23 فروردين 1392

ه گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  runtastic Heart Rate برنامه ای جالب و کاربردی برای اندازه گیری ضربان قلب شما توسط دوربین اسمارت فون اندرویدی شماست که با آن قادر خواهید بود در هر زمان و مکانی به اندازه گیری ضربان قلب خود و یا دوستانتان بپردازید .

این  نرم افزار نحوه ی ضربان قالب شما را در یک گراف به همراه عدد به نمایش می گذارد و از ویژگی های آن می توان به انواع اندازه گیری اشاره کرد .

نکته ای در مورد استفاده از نرم افزار : انگشت اشاره ی خود را به ارامی روبروی لنز دوربین قرار دهید (لازم نیست لنز را فشار دهید در غیر این صورت نتیجه دقیق نخواهد بود).

پیش نیاز : اندروید 2.2

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1046
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
8:27
جمعه 23 فروردين 1392

ه گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  این الاغ به تمامی صحبت و لمس های شما عکس العمل نشان می دهد تا شما را سرگرم و شاد سازد.

 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در سیمبین  S60V5
 

دانلود در ادامه

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 1517
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,
best
8:24
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار در خود مواردی را جا داده است که بسیار مفید و آموزنده است و بدون شک کتابی به زبان فارسی با این جامعی برای موبایل تا به حال ارائه نشده است.


 
 
 
دانلود در ادامه - براي نسخه هاي جاوا. اندرويد.آيفون
 
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1111
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , جاوا , آیفون , ,
best
8:23
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  نرم افزار باد صبا بهترین تقویم اسلامی برای گوشی های همراه است، که دارای تقویم شمسی، هجری و میلادی است.


 
 
 

از ویژگی های مهم تقویم 92 باد صبا ، موارد زیر را می توان برشمرد :

مشخصات نسخه 3 نرم افزار :
امکان اجرا بر روي سيستم عامل آندرويد و جاوا
ارائه سه تقويم شمسي ، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)
ارائه وقايع قمري بصورت متحرك و زير نويس
ارائه اوقات شرعي 320 شهر
امکان تعيين طول و عرض جغرافيايي دلخواه براي نمايش اوقات شرعي و پخش اذان
قابليت پخش اذان بصورت خودكار
ارائه شرح اعمال هر روز
قابليت درج يادداشت براي هر روز
ارائه ادعيه مرتبط با روز
ارائه مجموعه اي از آداب (آداب خوابيدن ، زيارت ، نماز ، وضو و ..)
قابليت تنظيم پخش اذان
امكان انتخاب موذن دلخواه جهت پخش اذان
ارسال خودکار نرم افزار از طريق بلوتوث (در حال حاضر در نسخه آندرويد اين امکان فراهم نمي باشد.)
امكان روشن نگه داشتن نور صفحه نمايش براي مطالعه بهتر ادعيه و زيارات
ذخيره سازي بخشي از متن انتخابي در قالب فايل متني(Text)
ارسال بخشي از متن انتخابي از طريق ايميل و پيام كوتاه
تبديل تاريخ ميلادي به شمسي و بالعكس
حركت خودكار متن با قابليت تنظيم سرعت حركت
تنظيم ميزان بلندي صدا
امكان چرخش متن براي سهولت در امر مطالعه
نمايش متون در پنج سايز متفاوت
امكان تغيير رنگ متن و اعراب
قابليت تنظيم چيدمان صفحه كليد بر اساس دو مدل نوكيا و سوني اريكسون
قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسي
تغيير پوسته گرافيكي نرم افزار

 

 

 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1014
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , جاوا , ,
best
8:2
جمعه 23 فروردين 1392

بازی FRONTLINE COMMANDO با گرافیک عالی+دانلود

 

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛در بازی FRONTLINE COMMANDO: D-DAY شما وظیفه مهمی دارید باید فرمانده خط مقدم باشید ونیروهای خود را به بهترین شکل سازمان دهی کنید وبه طرف نابودی نیرو ها ومهمات دشمن هدایت کنید.


 




دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1072
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
7:59
جمعه 23 فروردين 1392

بازی فرار گلادیاتور برای سیمبین + دانلود

 

به گزارش  دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما باید در این بازی به گلادیاتوری کمک کنید که قصد فرار و گریز از دست ارباب خود را دارد و برای رسیدن به این مهم از تمام توان خود باید استفاده کند و باید چالش های زیادی را باید پشت سر بگذارد.

قابل اجرا در گوشی های دارای سیستم عامل Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
 

دانلود ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1086
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر